Prestashop modules by QuickUpdate
Bringing e-commerce to the next level

QuickUpdate >>> issue updates and price incl VAT
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: QuickUpdate >>> issue updates and price incl VAT  (Read 2307 times)
From
Newbie
*
Offline Offline

Posts: 1


View Profile
« on: September 15, 2012, 12:35:18 AM »

Bonjour,
j'ai acheté le module QuickUpdate dernière version.
Je rencontre un gros problème de mise à jour:
- en effet, lorsque je rentre un prix TTC, le calcul se fait automatiquement sur HT avec ma TVA à 19.6% > jusque là normal.
> seulement, lorsque je finis l'ensemble de mes modifications et que je transfère mes mises à jour, mes prix en TTC changent en mettant un centime de plus ou de moins sur certains de mes prix.

Alors, non cela n'a rien à voir avec mes préférences sur les arrondis...non, je comprends le problème seulement je ne sais pas et je ne vois pas comment le régler.
- en fait QuickUpdate, ne prend que 2 chiffres après la virgule et forcément envoit à Prestashop déjà un arrondi...alors que Prestashop, lui fait le calcul avec 6 chiffres après la virgule.

Est-ce quelqu'un a rencontré ce souci? Si oui comment le résoudre???
Merci à tous par avance.

Hello,
I bought the module QuickUpdate latest version.
I met a big problem update:
- In fact, when I get a price TTC, the calculation is done automatically with my HT VAT at 19.6%> hitherto normal.
> Only when I finished all of my changes and I transfer my updates, my prices including VAT change by putting a penny more or less on some of my money.

So, no it has nothing to do with my preferences on rounding ... no, I understand the problem only I do not know and I do not know how to fix it.
- In fact QuickUpdate takes only two digits after the decimal point and sends necessarily already rounded to Prestashop ... while Prestashop, makes the calculation with 6 digits after the decimal point.

Does anyone encountered this concern? If yes how to solve it???
Thank you all in advance.


« Last Edit: September 17, 2012, 09:06:29 AM by From » Logged
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Cart  

(empty)